Wij zijn voor intercollegiaal consult 24/7 bereikbaar via 071-517 81 78

Heeft u een klacht?

Eurofins Clinical Diagnostics vindt het belangrijk dat u tevreden bent over onze service en de diensten die wij u aanbieden. We doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent en een klacht in wilt dienen.


Als u ontevreden bent over onze geleverde service of dienst kunt u uw melding telefonisch, per e-mail of schriftelijk bij ons indienen via de gegevens vermeld op de klachtenprocedure pagina.


Als u ontevreden bent over de behandeling door één van onze medewerkers kunt u allereerst uw onvrede bespreken met de betrokken medewerker. Mocht u dit niet prettig vinden of er niet uitkomen met de betrokken medewerker dan kunt u uw melding telefonisch, per e-mail of schriftelijk bij ons kwijt via de onderstaande gegevens.


Uw klacht wordt geregistreerd en wij doen intern onderzoek. Ook kan de leidinggevende of klachtenfunctionaris contact met u opnemen voor overleg of een toelichting. De leidinggevende of klachtenfunctionaris registreert de bevindingen bij uw melding, neemt de nodige maatregelen en controleert of deze maatregelen het gewenste resultaat hebben.


Welke informatie hebben wij van u nodig?

  1. Uw klacht en indien van toepassing datum en locatie waar uw klacht betrekking op heeft;
  2. Uw gegevens, zodat we u kunnen benaderen voor extra informatie of over de afhandeling van de klacht;
  3. Uw naam en geboortedatum hebben wij uitsluitend nodig als wij informatie in onze systemen moeten opzoeken.

Om bepaalde functionaliteiten aan te bieden gebruiken wij analytische cookies op onze website. Meer informatie over deze analytische cookies vindt u op onze pagina, Cookie-policy.